Baggy

Idag känner jag mig piggare =) Blir en baggy dag idag.. Så sjukt skönt måste jag säga.. Ska strax gå till dagis och hämta den lilla och så är det utvecklingssamtal då också.. borde ju inte vara nå problem :P han är ju så snäll och gullig så.. haha iallafall på dagis.. Faktiskt inte gjort så mycket idag, städade ordning här hemma igår så jag skulle slippa idag.. Suttit vid datorn mest.. mejlade om tatuering tid idag också och det finns den här veckan =) vet nu bara inte vad jag ska göra.. haha.. Ska fundera en stund till och mejla han sen =)


Dagens Baggy


    









Bjussar på fler bilder sen :D ska traska iväg nu ja med mp3:n i högsta hugg.. Idag blir det promenad ner på stan och sola, slappat mig alldeles för länge nu..


Kramar

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback