Äntligen fredag=) Inge mer jobb på sandvik :(

Fredag igen =) älskar fredagar.. sista dagen på veckan =D


Idag på förmiddagen fixade jag på baksidan och sen betalade jag ALLA räkningar.. Göran kom vid 13.00 och hämtade oss så då åkte vi till Sandvik för jag skulle kolla på något nytt ställe och sen fick jag veta att Coor drar ner på all helg personal så den här helgen är den sista för mig =( Tråkigt men jag förstår eftersom det inte jobbar så många nå mer..



Åkte till Valbo för att leta byxor tills imorgon och skor.. Hittade lite presenter till Jonathan också..=D


Nu ska vi strax till biltema och köpa ett bilbatteri för vårat är ju slut, ska även kolla på en cykel som jag förmodligen ska köpa på Onsdag..



Ikväll blir det tacos och film.. tidig kväller kan jag säga, upp och städa på Sandvik imorgon bitti och sen servera på eftermiddagen och kvällen.. Börjar 15.00 ombytt och klar på arenan..



Nej nu ska vi bara vänta på Thomas sen drar vi till Gävle en sväng..



Kramar

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback