2 dagars loppis

HejHopp

Japp nu är 2 dagars loppis avklarade, dåligt med folk men fick ihop ca 1000kr iaf =) TOPPEN..
Behöver jag inte oroa mig för tatueringen mer.. Den skulle gå på ca 1500 så det är ju okej..
På Tisdag blir man märkt för livet =P
Ska bli riktigt kul faktiskt, var 3 år sen jag gjorde min första så nu är det dags..

Imorgon ska jag hjälpa farmor att flytta ner en våning, hon har köpt en lägenhet på markplan istället för på 2 plan..
sen vet jag inte mer vad som kommer hända faktiskt.. Någon som har nå förslag?


Ska livet vara såhär?? så jävla less på det här nu, måste ju vara bättre att leva själv men jag vet inte..

Kommentera här!
Postat av: blondstar

tänkte åka förbi idag.. men så åkte vi till peters fölräldra o käka vid 15, sen glömde jag helt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback