090528

Uppe med tuppen idag igen, så trött i morse både jag och Jonathan så vi låg till 8.00 ungefär.. Var bara att klä på sig och ge han lite frukost sen dra till dagis.  Igår och idag vela han ha med sig sin kudde och det gick jätte bra och lämna han båda dagarna =D toppen..



Nu sitter jag och kikar runt lite bara och ska snart gå och försöka få bort lite färg från min arm, är ganska så öm på armen idag kan man säga ;P känns att det håller på och dra ihop sig..



Äntligen är datorn klar =) Fick sms för en stund sen så efter att Sandra kollat på en film så ska vi åka in och hämta den.. Hoppas nu att den är ordentlig..




Nu ska jag göra mig klar..



Just det Grattis Kim och Evelina till lilla Vilhelm



Ha en TOPPEN dag

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback