090519

Har precis varit ute i lokalen och plockat upp lite grejor, men har MYCKE mer i källaren som ska upp i morgon.. Himla massa grejor har vi =) Nu strax blir det sängen men ska vänta på Thomas som fortfarande är ute i garaget så jag hoppas han kommer in snart..


Imorgon kommer KALLE hem =D Blir öl med han då.. trevligt, var så längesen vi träffades nu.. Har har tusan inte ens träffat Jonathan så nu medans han är hemma så får han lov och träffas =))


Ja just ja vet inte om jag sa att jag ska servera på Göranssonska arena invigningen den 30 Maj.. Det ska bli riktigt jävla kul, servera för 3500 personer och har ALDRIG serverat förut.. Men det ska bli riktigt skoj..
Tråkigt bara att crusingen i Sandviken är samma dag men serverar bara till 22.00 tror jag så sen blir det sluka en flaska vin =) haha..


God natt gott folk

Kommentera här!
Postat av: Emelie

Hej på dig din lilla spilevink:) Jag tycker att du kan ta och ändra text på din blogg, så att jag ser Å, Ä, Ö när jag mobil "snokar":-P Men vad kul att du skall servera på arenan:) Tänk att du lyckas med allt:)

2009-05-20 @ 02:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback