090512 (efterlyser)

Har varit hos moster en stund och pratat lite, kom nyss hem och väntar nu på Thomas.. tänkte sätta igång med maten nu strax.. funerar och funderar på den där tatueringen.. Tänkte att jag skulle följa med Thomas till Uppsala imorgon för han skulle dit och köpa nå grej till en jobbarkompis som inte hade tid att åka.. ska köpa lite nytt till min cykel också men det kan ju vänta nu eftersom biltema öppnar i Gävle på Torsdag.. Är ju ingen brådska heller, tänkte slipa lite på den idag när Erica kommer hem, måste låna hennes slipmaskin, orkar inte sitta med papper..


Jag EFTERLYSER också 2 stycken skärmar till cykeln, mina måste bytas och jag vill inte sätta på nya på den gamla cykeln, ser så konstigt ut!!


       



Ha en fortsatt toppen dag


LilQute

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback