090509

God kväll =)


Idag hade jag jätte ont i hela kroppen och så himla ont på högra axeln och nacken.. Åt lite frukost sen skruvade Thomas på bilen lite, vi åkte in med datorn också eftersom den blir cp när man startar den och även stänger av den.. blev kvar hos moster en stund, mamma och dom var där och vi lånade deras bil till valbo. Bestämde oss för att åka in på crusingen i Gävle en sväng med mamma och dom vid 6-7 så det var bara och dra sig hemåt och börja med maten.. Gav mig på grillningen idag igen men är fan fel på vår grill, fattar inte.. Skjutsade Tony till gävle då innan vi stannade på stan och kikade på bilar, åkte i Tonys Dodge ram så när vi hade kikat klart så åkte vi en sväng med den genom stan, sen hem och Thomas och Marcus bestämde sig för att åka in igen en sväng..  Nu sitter jag här och har skit tråkigt med Sandras dator som är skit seeeeg... Går inte att ha 2 internet sidor uppe samtidigt ens.. Nej jag ska lägga mig här på soffan nu och kika på någon film.. Har så himla ont i ryggen och axeln..



God Natt och Sov Gott..


Kramar

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback