090503

Igår var vi till Uppsala till Biltema och in på Bauhaus.. Hittade en grymt häftig lampa där inne men typiskt nog så fanns den inte i rött utan i svart bara men den hade kostat 1195 och var nersatt till 99kr =D Åkte hem till pappa sen och grillade med dom, mumsigt.. Blev bara mys senare på kvällen, var så himla trött, Thomas höll på med bilen en stund..


Idag jobbade jag en stund på förmiddagen och sen hem och åt lite och städade.. Ställde lampan jag köpte på plats också.. Den hamnade på tv:n.. Vart bra tycker jag.. =) Vid 2 åkte vi till Moa och firade henne, hon har ju fyllt år, stannade till på ÖB och köpte lite pärlor och så till henne, hon fick present av oss i Torsdags men vela ge henne något nu ändå.. =P Fikade en massa och vid 4 bar det iväg hem igen.. Åt lite mat och nu sitter jag här.. Har så himla ont i nacken i axlarna så det blir inte många mer knop gjorda idag..


Bjuder på lite bilder från dagarna som gått =D


   

Sista April..


        

Högbo med pappa, Lotta och Albin.. =)




Nya lampan =) SNygg va ? : P


Ha en underbar kväll nu allihopa


Kramar
LilQute =P

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback