Söndag!!

Varit på Kalas hos lillebror Albin som fyllde 7 idag =D Tårta och en massa fika bjöds det på där.. mumsigt, Lotta är så duktig att baka och greja.. Jonathan fick 2 bilar av farmor och Mats i present och 300kr av Farfar och Siv.


Vid strax efter 4 drog vi oss hemåt och började med maten..
Idag serverades krämig bacon och kyckling med ris.. SÅ himla gott..



Pappa frågade även om jag kunde jobba den här veckan i Storvik och GÄRNA för mig, gör ALLT för lite extra peningar just nu!! Ska ju försöka göra något i sommar vi tre också satt..



Ja och nu sitter jag och kikar runt lite bara och väntar på Thomas men det lär jag ju få göra en stund till antar jag!



Film i sängen..


God natt och sov gott.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback