Midsommar m.m.

Usch så dålig jag varit på att uppdatera men har haft fullt upp..


Midsommarafton: Då var vi hos pappa och åt först på dagen och åkte hem runt 15.00 sen åkte vi hem och gjorde ordning pizza och tog det lugnt innan vi skulle till moster. Gick dit runt 18.. Var en hel folk där.. Bla. Mamma, Göran, Moa, Marcus, Moster, Tony, Izabelle, Sebastian, Christoffer, Annelie, Carro och Alex..


Vi drack lite öl och umgicks sen runt 20.30 åt vi mat.. (grillat) mumsigt..
Vid 23.00 började Jonathan bli så trött så vi gick hem så han fick sova.



        


       




På Midsommar dagen bestämde vi för att gå på bio.. The Proposal med Sandra Bullock.. Ruskigt bra film.. Den har premiär i morgon så gå och se den!!

Vi var även till Jonathans dagis och lekte lite med han..


          




Pappa och son =D



Sen igår jobbade jag i Storvik men var klar vid lunch så då fick jag sluta.. Moa kom och åt en glass med mig innan jag åkte hem! Sen var jag in till Biltema och lämnade tillbaka en sak och sen var vi bara hemma och umgicks.



Idag ska jag snart bogsera ut Thomas och våran bil till Kungsgården så han får göra klart det sista och sen blir det städ och städ.


Ha en toppen dag!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback