Måndag =/

Idag fick jag lite sovmorgon =) Jonathan vaknade ca 08.45 och då satt jag som i vanlig ordning på Nemo i våran säng så då kunde jag ligga kvar en stund till =D Gick upp runt 09.40 och då dukade vi frukost ute på altan.. Sen har vi varit ute tills nu ungefär, plockat och grejat där ute så nu ser det skapligt ut men måste fixa en trimmer.. Klippt massor med sax idag, haha och har brännt mig skapligt på brännnesslorna som jag  klippt bort.. Brännt mig på typ alla fingrar..  Ska idag försöka köra lite till tippen när svärmor är klar med städningen hemma. Då blir det fin fint på baksidan sen när allt skit är borta =)





Nu har jag lagt Jonathan för lite middags sov så jag tänkte lägga mig ute i solen en stund..




Ha en toppen Måndag i solen..






Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback