Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Thomas måste jag svara eftersom han sitter bredvid mig..
3. Hur lång är du? 160
4. Vilken var den senaste film du sett? Nick and Norahs infinite playlist
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var till älsklingen min och vad det stod är privat 
7. Vad är dagens planer? Bada snart sen sängen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag föredrar att skicka sms.. =D
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Inget av det, dom flyttade från varandra innan jag föddes.
10. När såg du senast din mamma? Idag på Coop i Valbo
11. Vilken ögonfärg har du? blå-gröna
12. När vaknade du idag? 06.00
13. Har du någon gång hittat en katt? hmm, nej tror jag inte.
14. Vilken är din favoritplats? Just nu på min Yantramatta =)
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tar varje dag som den kommer, så kan inte svara på den riktigt.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och spindlar
18. Vem fick dig att skratta senast? Thomas för en stund sen när han kittlade mig.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? För ung är jag väl inte men äger inte några iaf..
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja har hänt någon enstaka gång.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor!!
26. Är du social? Är väldigt social =)
27. Vilken är din favoritglass? Jag vet inte riktigt, ingen speciell..
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en schysst bil och en lägenhet
29. Tycker du om kinamat? TOPPEN
30. Tycker du om kaffe? Ja då det går i :D
31. Vad dricker du till frukost? Apelsin Juice oftast
32. Sover du på någon särskild sida? i Sängen ? isåfall vänster
33. Kan du spela poker? Nja sådär men är ju kass på det..
34. Tycker du om att mysa? OM jag gör..
35. Är du en beroendemänniska? ??
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej det gör jag inte..
37. Vill du ha barn? Ja! Har ju redan en son..
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor och kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nej dåligt med det..
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja tyvärr
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Drack monster energidryck
45. Vem är den roligaste människan du känner? Emelie :D
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt snitt efter kejsarsnittet med Jonathan
47. Vad har du för ringsignal? Just nu  T.I ft. Akon - Hero men dags att byta nu :P
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?Jag har en dress med tröja och byxor som det är Musse Pigg på..
49. Flirtar du mycket? Nej, det gör jag inte..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Den är fixad på en sida på internet.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det är väl klart..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag dödade mitt barn
54. Läser du dagstidningen? Nja, sällan.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte just nu..
56. Dansar du i bilen? Haha, dansar är väl kanske lite svårt men :P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen, vill ha hit The Voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Recept idag på jobbet..
59. När var du i kyrkan senast? Ja du, studenten ? :P Tycker inte om kyrkor..
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag!!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback