Jonathan sjuk?

Åkte till jobbet som vanligt :P Jobbade till ca 08.30 då ringde dagis och sa att Jonathan kanske åkt på magsjuka för han hade gjort lite i baken, så jag åkte och hämtade honom, pappsen skjutsade mig.. sen hem och han var lite hengig men inte så farligt, vilade en stund och sen var det full rulle igen.. Han har varit jätte pigg hela dagen så imorgon blir det dagis
för hans del men bara mellan 08.30 - 13.30 för jag behövde inte jobba..


Jag har städat och donat här hemma idag både inne, på baksidan och på framsidan.. Tänkte ge mig in på och rensa i kartongerna med säng kläder m.m. under sängen någon dag.. kanske imorgon nu när man blev ledig ? =P
Var till svärmor och städade lite åt henne också.. trevligt med lite extra peningar..


Nu har vi precis kommit ut från badet, så skönt för ryggen
så det blir en film.. Inkheart hade min kära laddat hem så får se vad det är =)

Ha det toppen


Kramar










I Love Him

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback