Första dagen på veckan.

Idag har jag jobbat i Storvik, pappa kom och hämtade mig 6.45 i morse sen var det bara att jobba på..
Fett najs att jobba lite slutade 16.00 och
då fick jag skjuts och hoppade av vid prix och gick hem med Haidi som sällskap..
En tjej som jobbar där ute också =D



När jag kom hem var det bara att äta och sen slänga sig in i duschen
 för Thomas pappa och hans familj skulle komma och fika och fira Jonathan.
Dom åkte strax efter 19.00 så då var det bara att slänga den lille i sängen och nu sitter jag här.



Nu kikar jag på simpsons och ska uppdatera min mp3 lite.
Tänkte ge mig på att skriva en topp 5 lista av Örongodis varje vecka =D
Får se om jag börjar idag..


Ha en toppen kväll..
Kramar


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback