Den lille blir stor =) GRATTS

Ja helt sant våran lilla Jonathan blir hela 2 år idag =) Var betydligt mycke finare den 4 juni för 2 år sen. Jobbat idag också, cyklade på min nyinköpta cykel från biltema =D skönt att kunna cykla, MEN bara öste ner och blåste när jag skulle åka =/ Jätte blöt när jag kom fram till dagis så det var bara att packa på den lille regnkläderna sen cyklade vi hem.. Nu har jag plockat lite och ska börja med maten, den lille ligger i mitt knä och kollat på tv.. En riktigt trött liten kille.. Men blir väl pigg när han får bilen :P Han ska få den när vi har ätit så nu är det dags att börja med maten..

Skickade sms till lilla Sueez idag också och i Luleå är det strålande sol. Hoppas den solen kan komma hit imorgon så vi kan åka till Furuvik.. Hoppas Hoppas Hoppas men ser inte så ljust ut tyvärr..



Ha en toppen Torsdag i regnet
för oss blir det bara mys i soffan =)

Kommentera här!
Postat av: Emelie

Ge Jonathan en STOR Grattis kram ifrån mig : D

2009-06-04 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback