Äntligen helg =D

Hej Hopp Gummi Snopp!!


Idag har jag jobbat på Smultronbackens förskola i köket.. helt själv.. Gick TOPPEN bra.. riktigt roligt faktiskt, dom har fredags fika varje fredag och idag bjöds det på jordgubbs tårta =D mumsigt, så himla gott..



Slutade runt 15.00 och då gick jag och Jonathan hem, då drog jag fram dammsugaren och dammsög hallen och badrummet, längre kom jag inte, för då åkte vi och hämtade Thomas men vart kvar på hans jobb ca 1 timme för han och Niclas höll på med en bil så jag och Jonathan gick runt där och kollade, Jonathan hade ju tur att dom hade en lastbil inne där =P så han fick ju såklart prov sitta!!

Riktigt stolt kille =)


Åkte till valbo och hämtade Thomas telefon som ÄNTLIGEN fungerade och sen handlade vi lite inne på Coop, träffade mamma och Göran och sen åkte vi hem.. Och nu sitter vi i soffan och har precis lagt lillen så vi ska lägga oss i ett bad..


Ha en toppen Fredag och grattis alla som tagit studenten idag =D


Kramar.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback