090611

Hej Hopp


Gårdagen jobbade jag och sen hämtade jag Jonathan och åkte hem och väntade på Thomas. När han kom hem gjorde vi oss klar och åkte till Hudiksvall och köpte en topp till bilen sen hem igen, var hemma vid 21.30 och då var det bara att slänga lillen i sängen men så klart skulle han krångla.. Själv somnade vi ganska fort efter att vi lagt oss.. Men så vaknade Jonathan inatt och började krångla så jag sov ju knappt efter det.. Vaknade till vid 5 och hade jätte ont i magen, så jag och Jonathan var hemma idag.. 10.30 var jag till Ungdoms mottagningen och kollade äggstockarna och fan va ont det gjorde när hon klämde där men hon kunde inte se något, isåfall måste jag in på ultraljud..


Idag skulle Sofie komma förbi och fika lite med den lille =D
Sen blir det bara lugnt, helt slut idag!!


Ha en toppen Torsdag..

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback