090606

Idag har det varit kalas för hela slanten :P På förmiddagen fixade vi bilen lite men toppen är paj så vi ska till Huddik i veckan och köpa en ny, förhoppningsvis på måndag.. Vid 14.00 kom Marcus, mamma, Göran, Moa och izabelle..


Jag fick en tidig present av mamma, Göran och Moa.. En spikmatta





Jonathan fick en massa saker bla.
Av mamma och dom:
En stereo (+ av min moster)
Byxor och kalsonger
Paket med bilar och tillbehör.

      


Av pappa och dom fick han:
En bad "rock"
En cykelhjälm
Spindelmannen stol
spindelmannen ryggsäck
massor av små djur
reflexer..

       


Jag var in på ica maxi och handlade efter att alla varit här och då fyndade jag dom här fina tröjorna på rean =D




Nej nu ska jag kolla på Tal till nationen med Magnus Betner.. Han är helt sjukt grym..



Ha en toppen Lördag kväll...


Kramar

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback