090605

God morgon allesammans..

Vaknade vid 8 tiden först när Farfar ringde från Österriket.. men somnade om en stund tills för ca 20 min sen då vela den lilla upp så bara arr traska upp :P Vilken skit väder vi har, vi som skulle åka till Furuvik idag.. jävla skit men vi ska ju inte åka förrän vid 1 kanske så kan hoppas de blivit lite bättre tills dess annars får det bli Jungelcity..



Nu ska jag klä på prinsen min lite för han är såå kall om fötterna känner jag sen ska vi äta frukost =D


Helgen blir fullspäckad, kalas både lördag och söndag
måste försöka baka något idag och handla hem allting så vi har allt hemma imorgon bitti så det bara är att slänga ihop tårtan m.m.



Ha en toppen dag och hoppas på att vädret vänder..

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback