♥ Tordags kväll!

Ja då var den här dagen snart slut.. Glömde skriva att vi såg på Madagaskar 2 igår =) var faktiskt bra men är nog bättre med svenskt tal.. Idag blir det Clint Eastwoods nya film Gran Torino faktiskt och sen hade det kommit ut ett nytt Two and a half men, så ser mig kväll ut =) Laddade hem två till avsnitt av:



Det är så sjukt bra =) helt såld i det just nu.. Nu börjar Jona bli gnällig så nu blir det sängen för hans del och sen soffan för min :) lite piggare faktiskt men inte helt återställd :P Men det kan vara vädret som gör mig trött också..

Får se om jag hinner med en uppdatering innan jag somnar :P brukar ju somna till tv:n.. haha man är ju inte så ung i kroppen nå mer sen man skaffade barn.. haha..

Helg snart också, vad ska man hitta på då då? Bilen är ju första prio men mer? Dom vill ha med mig ut på Lördag men jag vet inte alls, får väl se..

Kyss & kläm!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback