Tjejkväll planerad!! =)

Sådär ja då har man planerat tjejkvällen på fredag då.. ska bli skit najs =) Tänkte att det skulle bli sådär knutkalas aktigt så alla tar med sig ett varsit snacks =D kan bli en jävla massa godis och chips med andra ord :P haha.. Kommer nog bli skit kul.. spela lite singstar m.m.

Just nu håller jag på och lägger ut en massa saker på blocket för jag rensade garderoben idag men dom verkar vara helt störd!! Går fan inte och lägga ut någonting!! Varit hos mamma idag och ätit, kom nästan nyss hem så då var jag tvungen att skriva av mig lite =) 

Nu ska jag ju börja ett hälsosammare liv också, inte riktigt kommit igång med det men är på väg :) Jag ska nu varje kväll från och med imorgon hoppa hopprep 3 min och ta en promenad så är det slut på godis, chips m.m. i veckorna bara uunder helgen!! Får se om man mår nå bättre, borde man ju göra tycker jag!! Kanske man blir lite alärtare också.. haha
Har ju en kropp jag strävar efter och det är den här :


Helt sjukt snygg människa, är jätte sugen att klippa mig så men fan jag vet inte om jag vågar.. haha.. men något galet måste man ju göra med livet..

Film nu och mysa..

Kyss & kläm!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback