♥ Telefon till salu!!

Vart inte nå skriva igår för jag kände mig inte alls nå pigg. Vart inte så mycket gjort igår faktiskt.. Handlade lite och köpte tulpaner =) men så hittade jag ju ingen bra vas..  :( dom står i en lite för stor vas just nu men ska leta vidare efter en bättre:P

Idag däremot har jag varit hos Thomas moster och städat. Inte så pigg idag heller men vad gör man inte vdå för lite extra slantar =) Fick skjuts ner sen tog jag en promenad hem, faktiskt skönt..

Just nu sitter jag bara här, Thomas åkte ut till bilen en stund och jag har lagt Jona för en liten middagslur men han bara babblar där inne.. :P Hoppas han somnar en stund så jag kan bädda ner mig på soffan en stund..

Mat dags snart också idag blir det potatis och köttbullar och gräddsås =) Jonathan äter så dåligt nu för tiden så man får leva på man han äter nu ett tag ;)

Ska även sälja mig mobiltelefon nu eftersom jag ska köpa en ny nu vilken dag som helst..
Det är en Samsung SGH-D840 i Silver.. Har tyvärr inge batteri i kameran nu men lägger ut en från internet bara så man ser hur den ser ut =)


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback