Städ m.m..

Jaha då satt man här igen då=) haha..  Var och grejade med bilen när vi lämnat den lilla på dagis.. höll på till 12 ungefär, då åkte vi till Coop på köpis och handlade lite sen skjutsade Thomas hem mig och han åkte vidare till Forsbacka för att kolla vad det är som klånkar i bilen, jag började att städa.

Vill göra om i sovrummet men det står just nu två stora garderober där inne.. Kan ju inte kasta ut dom nu heller eftersom vi inte har något annat o ha kläderna i nu. så man får väl göra så gott det går = ) Tog en promenad och hämtade lillen på dagis vid 13.30, han hade precis vaknat så jag slapp påklädnings processen.. sköönt.. hade pulkan med mig men den vela ju inte han sitta i :/ så vi gick..
 
Gjorde ordning mat när vi kom hem och fortsatte och städa.. Efter maten åkte jag till Thomas moster och städade åt henne, hon låg och sov när jag kom, hon var sjuk men jag städade åt henne oh pratade lite sen bar det iväg hemåt igen..

Lekt lite nu och ska lägga oss i ett bad sen ska jag kolla på grammisgalan som jag laddade hem för jag glömde helt bort att det var igår.. :/ Tidig kväller blir det idag, tror jag börjar bli sjuk :( inte alls nå pigg och sån huvudvärk, hoppas det släpper lite efter badet.

Ja imorgon bär det iväg till Thomas mamma och ska hjälpa henne och städa, är lite dåligt med pengar nu så det behövs verkligen. Januari månad är nog bland dom värsta när det gäller pengar iallafall.. Usch säger jag bara, tomt på konto och det är bara den 8:e än.. herregud, tur att jag städa ihop 500 idag iallafall =)

Bjuder på lite kort på Lillplutten min..






Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback