Slapp lördag =) Gårdagens tjejfest :)

Gårdagen vart najs :P Det vart bara jag, Michis, Sussi, Sabbe och Sanna men det var kul iallafall =) Satt och umgicks och pratade och drack lite först tills vi hade fått i oss tillräckligt för att sjunga singstar =D haha.. Skit trevligt bara att Sanna måste ha fuskat, ingen vann över henne förutom jag 1 gång och det var för att jag tog en låt hon inte kunde.. ;) Hade jätte trevligt iallafall..

Jo jag klippte håret på Jonathan igår också.. Det var på tiden, han har ju inte blivit klippt någon gång men nu tog jag mig mod till att göra det =) vill ju att han ska ha lite långt men ändå måste ju bebis håret bort.. Så jag körde av det med maskin och det gick faktiskt bra förutom småtovorna han hade i bak så dom fick jag ta med sax. Han vart en helt annan unge för tusan.. haha.. Fortfarande lika söt och go iallafall :D Mamma hade ju han igår så efter klippningen skjutsade vi ut han dit.. Sen hem och gjorde hemgjord pizza och sen var det bara och göra sig klar..



Nu sitter jag i soffan och slappar, det är cribs på mtv, det gillar jag =) fast man önskar ju att man bodde sådär.. men men får ju nöja sig med det man får =D haha.. Väntar på att Jonathan snart kommer hem så man kan mysa lite med han..

Tänkte bjuda på lite bilder från gårdagen också =)
         
       






  

självklart krånglar det nu när jag ska lägga upp bilder men det kommer fler sen.

Kyss&kläm!


Kommentera här!
Postat av: Anonym

Du. släng iväg ett mail till mig med bilderna :) tack för igår. puss <3

2009-01-17 @ 17:56:47
Postat av: sueez

sussi här är ju bra att säga också ;)

2009-01-17 @ 17:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback