Så svårt med rubriken :P

Dagens outfit. Jeansen från GinaTricot, turkost linne från Gina och paljett linne från Bikbok, svart tröja från Gina. 
UGG från ica maxi och sjalen från Punkt shop!


Idag vaknade jag och Jonathan vid halv 10, gick upp då och grejade lite.. Plockade och så lite sen åkte vi och sköljde av bilen på OK.. ska ju byta dörrarna och så snart på den så vi sköljde av den lite bara, fortfarande JÄTTE skitig men bättre iaf.. Sen hämtade vi Jonathan igen som varit hos min moster medans, åkte hem och plockade undan julgrejorna.. skönt faktiskt. =) Sen kom mamma och syster Moa och min bror Marcus och fikade lite, tjattrade m.m. Nu har vi nyss smaskat i oss lite mat och ska nu leka lite med sonen sen pilla lite med Photoshop tänkte jag. Äntligen fått till det på datorn, iaf i 30 dagar hittade inte någon key till det jag laddade hem..

Tack och adjö för mig på ett tag ;)

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback