♥ Onsdag..

Är så himla svårt med rubriker.. haha.. blir lite enkelt idag.. jaja til dagen då..

Idag tog jag sovmorgon och gick upp 11.30 ungefär.. så himla skönt, känner mig inte alls nå pigg.. Jag slängde mig då på soffan med en macka och juice framför Dirty, Sexy, Money, det hade ju kommit ut 4 till avsnitt =) Satt och kollade till jag gick och hämtade Jona på dagis 13.30.. Tog en liten omväg dit så man fick en liten promenad, det var skönt :D Gick hem och mös lite vi två sen kom mamma och hämtade oss för vi skulle iväg till Thomas pappa för min morbror kom äntligen idag =) och han hade svets och plåt med sig till oss=D helt underbar min morbror.. :) Så imorgon sätter vi igång och svetsar.. haha till och med jag ska prova.. 

Nu har vi nyss lagt busen och jag ska vila magen lite efter maten sen blir det hoppa lite rep som i vanlig ordning. skulle tränat med Michis idag men det vart så sent med mat och så satt vi tar det på Måndag=D  Ska ringa om en klipptid imorgon också hade vela gjort det innan helgen men äsch spelar inte så stor roll bara det är klippt till Sueez kommer hem =) lovade mig själv det :P

Nej nu blir det lägga sig i älsklingens knä och kika på tv eller film på datorn =)

Kyss & kläm


Kommentera här!
Postat av: sueez

ohja gör det, ska bli spännande att se när jag kommer hem ;P puss

2009-01-22 @ 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback