♥ Najs..

Ja idag åkte vi först ut till bilen efter att vi lämnat Jona på dagis.. Höll på och grejade med allt möjligt faktiskt idag.. spacklade på sparklådorna så nu är det förhoppningsvis bara en slipning kvar på dom sen åker dörrarna på =)

12.45 kom Thomas mamma och hämtade oss så åkte vi hem och Thomas åkte och hämtade Jonathan och åkte till BVC medans jag gjorde mig klar för intervjun ;) Pappa kom och hämtade mig 13.30.. Hade ju tid där 14.00..

Gick bra på intervjun tyckte jag :) Dom skulle ha 15 personer till telias kundtjänst och det skulle ju helt klart fungera för mig =) Utbildningen börjar på Måndag så dom borde höra av sig i veckan om jag får jobbet =D *håller tummarna*

Jag och pappa bestämde att vi skulle träffas 15.00 vid tågstationen och jag var klar 14.30 så jag strosade om kring där på drottninggatan lite.. Kika blandannat in på designforum, helt sjukt rolig affär =) Var även in på Seafun och på en till inrednings affär som jag inte kommer ihåg vad den heter :P Hittade två skor på seafun som jag vill ha =) Hade jag haft pengar har jag lätt köpt dom idag :P Ett par fanns i flera olika motiv men kan visa två..

       

Vill verkligen ha dom .. Kan gärna ta alla 3 :P

Var och Storhandlade idag också.. Skönt att ha allt hemma igen :P


Kyss & kläm


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback