Mitten på veckan!

Jaha då har hälften av veckan gått. snart är det helg igen.. Skönt..  Idag tog jag en spring tur till Thomas mamma och knäppte kort på massa saker hon hade som hon inte skulle ha kvar, sen åkte vi ner till biblioteket för hon skulle låna  två böcker, var in på lindex och köpte ett par strumpbyxor också.. Åkte hem och la in grejorna på blocket och sen lekte med sonen =)

Har varit på prix och skickat iväg ett paket, på systemet och sen köpte vi en pizza. ;) vi skulle inte den här månaden men jag bara lära men nu är det slut.. =)

Har nyss svullat i oss pizzan och slängde mig på soffan nu, ska roa Jona lite nu tänkte jag sen blir det en ansiktsmask och ett bad när han har lagt sig.. Blir ju antagligen en film på datorn i sin vanliga ordning för det är ju bara skit på tvn.
Kanske fortsättning på vänner säsong 2 ;)

Nej nu blir det bus med älsklingen innan det är kväller för han =)


Hittade en massa bilder när jag väntade Jonathan måste bara visa den uppblåsta magen när jag hade 6 dagar kvar.. haha.. Kände mig som en uppstoppad kort.. Gick upp 20kg.. fy fan det är inget jag ser fram emot än igen..








Kyss & kläm!!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback