Måndag!!

Ja jag har nyss varit och solat, och handlat, var hur skönt som helst.. behövdes verkligen.. :P nu kanske man inte ser så blek ut.. var och köpte penslar på dollar för jag ska måla om en ram så jag hoppas färgen räcker. så nu ska jag sätta igång och måla ramen.. Thomas ska göra rent i akvariet så det blir fint, men det är så svårt för vi fick ju yngel för inte så längesen så man kan inte göra så mycket där i men lite skit kan man ju ta upp iallafall så det ser någorlunda ut.. =) Imorgon åker han och fixar med bilen, var meningen att jag också skulle med men jag stannar hemma imorgon och fixar och donar här hemma. måste göra något i sovrummet nu innan jag blir galen. ska börja o riva ut allt som ligger under sängen, mycket skit där.. usch.. Ja nej nu ska jag börja med ramen så kanske jag kan sätta upp den imorgon =D


Kyss och Kläm!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback