♥ Måndag kväll!

sådär ja då har man ätit, var gott.. Nu är Thomas hemma också och jag slängde nyss Jona i ett bad, så jag sitter här på badrums golvet och bloggar lite :P  Snart är det ju sängen för hans del också så då blir det badet för min del också, sen fortsätta kolla på Thomas Järvhedens film=) Somnade efter halva den igår ;) både jag och Thomas faktiskt.. Jag håller iallafall på och laddar batteriet till kameran nu så blir lite kort i morgon =)

Första prio imorgon efter att han lämnats på dagis är ju bilen då.. Måste ju bli klar nu.. Thomas hade iaf svetsat färdigt på ena sidan idag så han fortsätter imorgon och jag ska fixa till platsen där GPSen ska sitta.. Sen vet ja inge mer. Visar sig väl..

Håller ju på och kollar efter lite tatueringar också, vet inte riktigt vad jag vil ha, vill ha en på underarmen och en på sidan av magen också.. Fundera ett tag till sen så blir det nog en :P Var ju längesen jag gjorde min första nu.. uscha..

Busa med Jona lite nu!

Ha en fortsatt trevlig Måndag kväll..

Kyss & kläm!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback