♥ Magsjuk?

Sitter nu i soffan efter att ha legat dubbel hela dagen typ.. Haft jätte ont i magen hela natten och dagen.. Jonathan var jätte dålig inatt så efter det har jag inte heller mått nå bra. Inte ätit någonting på hela dagen förutom 10 stycken Vitpepparkorn som motverkar magsjuka.. Mamma och dom kom med blöjor och en cola =D dom är änglar..

så nu dricker man avslagen cola.. mums.. *NOT* men vad gör man då, vill inte bli magsjuk och inte kunna börja på utbildningen på Måndag.. MÅSTE vara frisk då.. Känns som det börjar bli lite bättre i magen men jag vet inte alls.. Men nu blir det lägga busfröt snart och kura ner mig med älsklingen framför vänner :D mysigt..

Hoppas på att jag är piggare i morgon..

Ha en toppen kväll.
Kyss & kläm

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback