Lördag kväll!!

Ja då har man nyss lagt Jona då.. Nu vart det lugn och ro här =) Ska nu slänga mig i soffan med käraste och glutta på någon film =D laddade hem 2 stycken Expired och Battle in Seattle.. får se vilken det blir ikväll.. Bara för att jag har kollat klart på dom 4 första dirty sexy money så har det inte kommit ut nå fler.. :( hoppas iallafall det kommer nå nya nu snart..
Pratade en sväng med Kalle igår så jag skulle hämta han i Gävle på Söndag när han kommer hem från Orbaden.. Ska bli najs och träffa han igen ;) var ju nu ett bra tag sen.. vi som var så tajt förut, måste ändras. Saknar han ju.. Vi skulle träffas nå i veckan innan han åker tillbaka igen också, han har ju inte sett Jona än och det är pinsamt ju.. usch.. Nej nu blir det lite chips och godis =) måste passa på nu när det är helg ;) i veckorna är det ju slut på det =) varit jätte duktig den här veckan som varit faktiskt.. Hoppat mitt himla hopprep och gått mina promenader.. Förutom igår och idag men imorgon börjar det igen =) Ja också ska min bejbi åka till Piteå och vara borta i 18 dagar. Tomt det blir utan dig..
Miss You

Bjuder på resten av bilderna från gårdagen nu då=)
Titta och njut.. haha..

      


    


God natt och sov sött!!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback