Kallt och jäkligt.. Stå solarium =)

Idag åkte vi till Thomas pappa för att fixa det sista på bilen som står där innan vi skulle köra ut den för att sen kunna börja med våran = ) fy tusan vad kallt det var ute.. usch.. Jonathan var hos Thomas mamma medans.. vi fick ut bilen iaf :) gick bra tycker jag.. var så kallt så vi började aldrig nå med våran, får bli en sväng till i helgen..



Hämtade Jonathan sen och åkte hem och åt och han vilade.. Jag tog en tripp ner och solade i stå solariet på stan =) fan vad skönt det var, men jag som har lite cellskräck tvekade först men det gick bra, öppnade dörren ett par gånger så jag inte fastnade där inne.. haha..hur skönt som helst, det vart min favvo.. :D Sen när jag kom hem slängde jag Jonathan i badet.. :D





 Nu sitter jag här och Thomas spelar guitarr hero.. Jonathan river i sitt rum.. :P gottar med lite chips nu innan han ska sova.. ska bli bättre nu på att knäppa kort på allt.. från och med imorgon ;) Soffan nu bara och slöa med lite tända ljus och mys.. Puss och kram

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback