Hej och Hå!!

Ja då vara man hemma igen då.. fy tusan vad kallt det är ute.. usch.. 14 minus.. Har slipat och haft rostskydd på båda dörrarna idag, jag har även städat lite i garaget.. Färgat våra baklysen också, men själv klart så tog det slut på batteri i kameran när jag höll på o knäppte så inte så mycket kort vart det men lite iaf.. :P När vi var klar så åkte vi och hämtade Jonathan så köpte vi mat på Donken.. Åkte förbi prix och där stod det en helt ensam EN utanför på baksidan så jag lära ta hem den :P hihi.. Den sa att den vela komma hem till mig :p så jag ska fixa något o ha den stå i på framsidan tänkte jag.. krukan den stod i var trasig så jag måste ha jord också.. Men det fixar väl händiga jag =) hahah.. Ja nu slappar vi i Soffan, ska lägga oss i ett bad när Jonathan har lagt sig, man blir lite kall när man håller på ute i 3 timmar.. visserligen är det plus grader i garaget men bara typ 5-7 plus grader.. Ja nu ska jag fixa ordning så sonen kan lägga sig till kojs..

Här kommer lite bilder från dagen...



          
            


Det är mer gjort på dörrarna nu men kamerans batteri tog ju slut som sagt..:( kommer fler bilder på Onsdag =)



                                             
Haha måste ha öronskydd när det slipas..:P



                                         
                                     
Här ser ni skillnaden på baklyktorna, den ena är målad och den andra är orginal..
Blir lite bättre när dom målas.. Mörkare ljus och snyggare..


Nej nu ska jag kolla på någon ny serie som börjat, hette nå om någon japansk spelshow..

Puss och kram


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback