Härlig dag!!

Vaknade vid en halv 10, skönt med lite sov morgon, gick och la mig och möspös i soffan som vanligt =) sen upp och gjorde frukost, Jonathan busade.. tvättade, diskade och duschade sen skulle Thomas fixa bilen så då hoppade vi av hos pappa.. vi åt lite mat när vi kom sen skulle Pappa, Simon och Albin åka skridskor så då följde vi med. Jag hade ju inte nå kläder för att vara ute så jag fick låna Simons täckbyxor st. 150 och Lottas skor st 40.. haha jag som är 160 lång och 36 på skor.. haha men det gick fín fint.. :) Var ju bara i lilla Forsbacka .. haaha.. Var Väldigt kallt ute.. Jonathan ramlade 4 gånger och slog i huvudet men det gick bra, han hade hjälm på sig, blir ju så när man ska springa på isen..;) Thomas kom och hämtade oss då åkte vi till Hemmakväll och köpte lite godis, tänkte hyra en film men va tusan vi har ju sätt alla filmer nästan, så jag laddade hem 2 stycken istället..  Minis first time och The Devil Wears Prada.. Har ju sätt The Devil wears Prada men tycker den är bra så =) nu ska jag strax ta ut mina kyckling klubbor ur ugnen och kika på någon av filmerna med min älskling =)

Igår kollade vi fresten på P.S. I Love You, gud vilken bra film men det kom en och annan tår från ögat.. :,(


Kommer bilder imorgon glömde kameran hemma idag.. *dumma*
Kan bjuda på några gamla = )


haha jag och Sofie för typ över 5 år sen.


Jag och Kalle =) också över 5 år sedan.





Puss o kram

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback