♥ Fredag kväll!

Har precis lagt Jonathan nu och ska hoppa in i duschen.. Sen blir det bara mys som vanligt.. kanske spela nå spel.. Får se hur morgondagen ser ut med barnvakt och så om det blir nå bil fix för min del.. Nu har vi bestämt oss för att sälja iväg den när den är klar iallafall och leta efter nå annat, åtminstonde en 4 dörrad bil. så jobbigt med bara 2 dörrar när han sitter i bak..

Nu har jag precis kommit ut från duschen, typ första gången jag är ute före Thomas ur duschen.. blir någon film nu och lite gotta =) Pappa och Lotta ska ha Jona en stund i morgon iallafall får se hur länge men kanske får något gjort iallafall =D i värsta fall får jag åka hem då och Thomas stanna kvar.. Lotta är ju inte så pigg hon heller..

Håller på och försöker få telefonen såld också.. Kollade lite på blocket efter folk som är intresserade, en kille har redan hört av sig men väntar tills imorgon så får vi se..

(Vill vill vill tatuera mig nu..)

Ha en trevlig kväll..

Kyss &
kläm

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback