♥ FICK JOBBET =)

Jaaa jag fick jobbet, dom ringde vid 17.00 tiden och sa att jag skulle komma upp imorgon och skriva kontrakt m.m. Fan va härligt och få en inkomst igen.. Det är ju först deltid tror jag men man kan ju jobba upp sig =D  Inte världens bästa jobb kanske men är bättre än ingenting.. Behöver ju iallafall inte ringa och sälja tjänster till folk utan kommer sitta i kundmottagningen och ta emot samtal och mejl..

Idag har jag ju inte varit så pigg men det blev bättre efter att jag öppnat upp och fått in lite frisk luft så började jag ju städa och tvätta lite.. Gick och hämtade prinsen min på dagis 13.30 sen fortsatte vi och städa =) Thomas kom vid 15.00 sen åkte jag ner med svärmor och Tommy på Ica och dollar och handlade lite.. Thomas fixade mat mat medans jag strök nya gardiner till vardagsrummet =) vart ljusare och finare..

Nu är ju klockan 19.00 och Jona ska slängas i sängen.. Har typ precis städat klart, bara disken kvar som vi ska ta tillsammans när Jonathan lagt sig..

Ja annars har det inte hänt så mycket, imorgon ska Jonathan vara hos sin farmor medans vi fixar bilen lite och vid 14.00 ska jag in och skriva kontraktet ju =) så jävla skönt.. Kan inte beskriva, nackdelen är väl att det är i Gävle men det går ju bussar =) Får lära sig att åka buss igen bara :P men va tusan de ska inte vara problem

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa..

Kyss & kläm

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback