Fel legitimation.. haha

Ja då var det Tisdag igen då.. usch så tiden går fort.. upp i tid idag när Jonathan skulle till dagis.. uppe kvart i 8.. Grejade här hemma när Thomas åkte med Jonathan till dagis. fick lite ordning.. Sen tog jag en promenad till jysk och mötte Thomas mamma där. köpte en badrums matta och en ny osthyvel i plast. Hon letade efter ett par gardiner men det fanns bara en kvar i sandviken så vi åkte till valbo o kollade men fanns inget där heller. Åkte sen hem till henne så hjälpte ja henne och städa lite. ska hämta en byrå där imorgon så jag kan slänga ut en garderob.. Ska bli skönt. ska ta deras 3 dörrade garderob sen också när dom ska ut med den. så blir det bättre i sovrummet =) hoppas dom slänger ut den snart ;P haha.. Sen åkte jag iallafall hem och vi fixade våfflor och åt. sen åkte vi till prix och skulle hämta ut våran japsare, diskanter och huvlås till bilen så när jag skulle visa legitimation så såg jag att ja hade Thomas legitimation.. haha.. men det gick ändå :P


Köpte en liten fotölj åt Jonathan på jysk och när vi plockade upp den såg jag att det var nå mögel liknande fläckar på hela dynan så jag åkte tillbaka med den och jag och en kille där fick stå och öppna 5 stycken innan vi hittade en som det inte var fläckar på.. Så Jona fick sin kära stol tillslut iallafall =)


Nu ska jag ta mig iväg till sussi och låna något till på fredag, hittar ingenting att ha på mig i min egen garderob, tur då att Sussi eller Sofie finns =)

Tycker det ska bli skit roligt med tjejkvällen på fredag =)


Ja nu har jag varit till sussi och lånat en klänning=) pratade och grejade lite sen åkte jag hem och nu blir det sängen för miin del, några vänner avsnitt sen sova.

Det här har jag ordnat lite med hemma iaf =)

           



God natt och sov sött!
Kyss&kläm!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback