♥ Eyo..

Tordag igen då.. veckorna går så himla fort.. imorgon får man pengar iallafall och det är skönt, Jonathan har typ 4 blöjor kvar nu.. Vaknade imorse halv 8 och gick upp med Jona, vi skulle ju åka och svetsa och greja på bilen idag men vknade med världens huvudvärk =( så jag gjorde Jona klar och så sen slängde jag mig på soffan så Thomas åkte själv! Han hämtar även Jona på dagis innan han ska iväg på ett möte klockan 14.00.. Sen vet jag inte om vi åker och pular med bilen igen eller inte. Pappa ska ju ha tillbaka volvon imorgon för det är någon som ska komma och kolla på den på lördag.. Vi får iallafall göra så mycket vi hinner nu tills imorgon sen eftermiddag..

Nej usch jag ska försöka få något gjort här hemma skulle behöva dammsuga lite, får se vad jag orkar, inte alls nå pigg idag.. Ska sätta ut resten av kläderna på blocket och tradera också.. Måste bli av med skiten nu.. lägger upp lite bilder så kommentera om det är någon som är intresserad av något. Det är ju ett par som har mejlat men va fan dom mejlar en gång och när man svarat så skiter dom i det.. så dålig stil..

         


         



Kyss & kläm!

Kommentera här!
Postat av: Emelie

Vad har du för alias på tradera?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback