Deprimerad!!

Ja men då var det Måndag igen då och jag är lika arbetslös som vanligt.. Fy fan vad tråkigt det är och gå hemma, deprimerande.. Usch jag tar vad som helst nu bara jag får något att göra.. Man går varandra på nerverna när man går hemma båda två! Men vi har ju tid att fixa bilen iallafall. Ska riva ur hela den nu iveckan och rostlaga den. Har lånat pappas volvo den här veckan så vi måste försöka fixa färdigt annars är vi utan bil!! och då är det svårt att ta sig till valbo och tillbaka.

Nu ska jag ta och ringa till arbetsförmedlingen och redovisa vad jag har sökt för jobb den här månaden.. så jävla drygt.. skulle ha ringt i mellandagarna men hade GANSKA mycket att göra då kan man säga.

Ha en fortsatt trevlig dag så återkommer jag =)

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback