♥ Dagen/Bilen

Idag kom syster min och var barnvakt åt Jonathan medans vi åkte till den där jävla bilen.. är såå trött på den just nu men ändå känner jag verkligen att jag vill hålla på med den.. Skulle det märkas att man kom någon vart skulle det vara lite roligare.. Dörrarna skulle ju på idag hade jag bestämt mig för men haha, nej då.. Jävla sparklådor.. Åkte hem vid 15.00, svängde in på Lidl en sväng för såg att dom hade Amerikansk vecka där, lite roligt :P Köpte sweet popcorn.. Smakade sådär:D Åkte hem och slände in en pizza i ugnen.. sen busade lite med prinsen min =)

Nu har jag nyss klivit ur badet, Thomas ligger kvar, ska snart kolla vidare på Vänner säsong 5 :) Ta fram min ostkroks påse och mumsa lite..

Ha en fortsatt trevlig kväll..
Kyss & kläm


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback