♥ Bilen

Ja vi åkte iallafall ut till bilen idag, Göran kom och hämtade Jonathan vid halv 2.. Dom är underbar som ställer upp. ja men vi åkte iaf direkt då så började jag slipa på ena skärmkanten men tog sparklådorna lite mellan och där fastnade jag.. ganska mycket slipa på dom så..  Ja och mitt upp i allt så tog svetstråden slut typiskt så jag fick ringa pappa och som tur var hade han köpt en ny rulle i Måndags =) ja så då var det bara och åka dit och hämta den:) men han är en ängel.. Åkte från Valbo 18.30 och hem och bytte lite kläder och vidare till mamma för att hämta Jona, köpte med oss en pizza på vägen också.. Hem och la han sen..

Bilder på bilen just nu:

        

Kyss & kläm



Kommentera här!
Postat av: blondstar

vad är det ni gör med bilen? ser ju knappt ut som en bil :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback