Arbetslös och jävlig.. :P

Ja då var det ännu en deppig måndag.. Fattar inte att det ska vara så svårt att få jobb.. Var till Arbetsförmedlingen idag och uppdaterade min handlingsplan och så. Enligt dom finns det såååå mycket jobb.. Haha ja det kanske det finns men inget som jag passar till. Ska nu kolla runt lite på Arlanda och söka dit.. tänker fan inte sitta hemma nå mer alltså, blir galen.. Kanske slutar med att jag och min lilla familj flyttar oss ner i landet.. Skulle ju ut till bilen en sväng idag också för min morbror skulle komma dit och kolla på nå kranar m.m. som Thomas pappa säljer men hans bil gick sönder :/ så det vart inte något. Han skulle ju även ta med sig en svets så vi kunde börja med plåtarbetet men jaja får vänta tills på Onsdag för då skulle han komma. Hoppas bara vi kan låna pappas bil tills dess annars blir det svårt och ta sig ut..

Imorgon ska jag skjutsa Sussi till tågstationen i Gävle, sen blir det fippla med bilen, ska kapa bort plåt på dom ställen det ska bytas på.. Jag ska ta hemframsäterna och fixa ordning dom lite också så dom blir snygg =) det ena är det ett litet hål på i tyget, på exakt samma ställe som på dom gamla säterna. Vill bara ha tillbaka den där bilen nu klart och fixad.. men det är en bit kvar.. ska ju byta till japsaren vi köpte och sen ska ju huvlåset på också.

Nu ska jag slänga Jona i sängen sen blir det hopprep och en dusch. Efter det blir det väl slänga sig på soffan som i vanlig ordning. Käka ett äpple och en kiwi kanske =)







Gammalt kort på my baby =) *Love You*



Gammalt mobil kort på mig och Thomas =)




Kyss & kläm!!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback