Äntligen Dirty, Sexy, Money!!

Ja idag låg jag och drog mig till 11.00, så himla skönt.. Klev upp och städade lite, tvättade en maskin. egentligen behövdes det inte städas men va tusan ska man göra när man bara går hemma då? så nu är d fin fint här =)

Gick över till Erica vid 12.30 för hon skulle klippa luggen på mig och fixa ögonbrynen, vart helt okej=) Sen vart den en promenad till dagis och hämta sonen sen hem och åt lite mellis =D Mös lite med han och lekte lite.
Åkte och handlade och så till maten sen kom Lotta, Albin och Simon en stund.. Åt lite Hamburgare och strips sen och Erica kom över efter det och tunnade ur luggen lite. Vart bättre. :) Ska beställa en klipptid till slutet av månaden..

Nu ha jag nyss varit ute och gått med Erica och hennes vovve, va skönt men kallt..
Ska hoppa in o duscha nu sen ska ja kolla på dirty, sexy, money som jag väntat på att det ska gå och ladda hem och nu ÄNTLIGEN, har ju missat en massa avsnitt så måste kolla om..

Återkommer kanske sen om jag orkar :P vart inte så mycke idag men vet inte vad ja ska skriva..

God Natt och Sov sött..

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback