Svinis sprutan och bak..

Åkte till Farmor vid 10 imorse hon hade gjort ordning en deg till mazarinerna vi bakade..
Vi bakade Bullar, kolaMazariner och drömmar.. =) mumsigt..
Åt himla god mat också, fisk och potatis men en sjukt god sås till..



mumsiga vaniljbullar


Drömmarna..


Kola Mazarinerna


Och gårdagens snickerskakor




Åkte och sa hej till pappa innan jag åkte hem, han håller på och grejar på övervåningen, blir nog himla fint när det är klart =D


Åkte direkt hem och hämtade Jonathan och Thomas och bar iväg till sjukhuset för vaccination




Jonathan fick inte ta där pga att han tar astma medicin så då måste dom som gett han medicinen ta vaccinet..
Men jag tog det medans jag ändå var där och det skulle jag INTE gjort..


Såfort jag reste mig upp kände jag av den.. Blev helt röd i ansiktet och svällde upp i halsen..
Jag vart helt svimfärdig och jätte hög puls..
Shit vad rädd jag vart, trodde helt seriöst att jag skulle dö ett tag så kändes det..
Var riktigt läskigt..


Jag fick lägga míg ner på sängen i ca 20 min också fick jag någon tablett så det släppte till slut
men usch och fy det vill jag INTE vara med om igen..

Det var HEMSKT..



Nu är jag helt hängig i kroppen och ska krypa ner i soffan och mysa.

Ha en toppen mysig Torsdag

Kärlek från mig!


Kommentera här!
Postat av: Evelina

men fy vad läskigt, men att du kände på en gång då? Kanske var bra?! Hoppas du mår bättre i morgon :)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback