Smycken..

Nyss kommit hem från Sofie där hennes svärmor visade och sålde en massa smycken =) JÄTTE mycket fint måste jag säga och inte alls dyrt, sjukt billigt..


Detta fick följa med mig hem!!!



i Asken ligger en present till mamma så det kan jag ju inte visa ifall hon kollar :P


Sen häromdagen fick jag hem denna coola klocka på posten från Kina




Jag vet.. det ser inte ut som en klocka men det är en digital.. Faktiskt rätt cool :)


Jag är rätt klocktokig men faktiskt sålt iväg en del klockor jag ej använder och då blir det ju ett ypperligt tillfälle att köpa lite nya :P



Kanon nöjd med smycke fyndet idag och ska nu fixa en film till sonen som börjar bli övertrött..


Kärlek från mig!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback