Min vän Mikael

Denna låt sjunger jag för min förlorade vän Mikael som dog den 14 Augusti 2006.
Saknaden är så grymt stor!
Drömmer och tänker på honom vareviga dag och natt och kan fortfarande inte förstå varför just han?
Var verkligen hans tid inne då? Han var ju bara 18 år och hade ju knappt börjat leva..













Han var en av världens underbaraste människor.
Han lämnade ett stort hål i mitt hjärta..


Saknaden är så stor!

Älskar dig vännen min.


R.I.P
Mikael Wikström


Kommentera här!
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

känns konstigt att säga att han bara va 18, då han borde leva o ha fyllt mera! de känns så länegsen jag va nyssfyllda 18 men de känns som de va igår han lämna oss.. usch. jag vet inte vad man ska tro om de där med om tiden va inne osv, hur som så finns han inte längre :((((

Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jadu.. hm, cdon hitta jag en kod så de blev fraktfritt om man beställde över 99kr och sen vet jag nog inge mer :P haha. eller jo, bokus har oxå fraktfritt :)

2009-12-16 @ 22:10:54
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback