Hej mitt vinterland.

JAAA äntligen kan man ta fram pulkan åt lill killen =)


Såhär ser det ut utanför oss nu!





Mysigt, mysigt och ännu mer mysigt..

Nu väntar jag bara på mina snowjoggings som jag beställt så jag kan leka med den lille i snön, ska till svärmor och hämta ett par täckbyxor också sen är man som ett barn igen =P


Vaktmästaren hade skottat snön här på våran gång imorse när vi kom ut =)
Han är guld värd måste jag säga för vägen här utanför är inte direkt plogad, fick skotta vid garaget också men det gör mig inget bara det är lite snö :D


Nu blir det lite frukost och invänta posten så man ser hur mycke pengar man får, så kanske man kan handla färdigt alla klappar, har typ 3-4 stycken kvar..


Ha det toppen i snön..


Kärlek från mig!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback