God Morgon!

God Morgon allesammans =)

Har nästan precis kommit hem från dagis, vi gick till dagis idag, tänkte dra han i pulkan men han vela dra den själv så han gick ända till dagis..


Försöker nu få tag på försäkringskassan men det är ju inte lätt..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska gå till svärmor när vi hämtat Jonathan på dagis iallafall kanske man blir bjuden på lite mat :P

Fjäska med kärleken om vi kan klä granen idag också..
Vill ju ha riktig julkänsla nu


Fick tillbaka min telefon häromdagen också som varit på lagning så nu ska jag lägga in lite musik eftersom min mp3 gav upp för ca 2 veckor sen så måste jag ju använda telefonen som mp3.

Man kanske får en ny mp3 i julklapp ? =P


Nej nu blir det fixa hem lite ny musik sen ner i källaren

 
Ha en TOPPEN dag

Kärlek från mig! 



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback