Dan före dan före dopparedan!

Hej alla solstrålar.. Hoppas ni haft/har en toppen dag.. Jag fick lite sovmorgon imorse så nu är man faktiskt ganska utvilad.. Har hunnit med en hel del idag måste jag säga.. Städade hela förmiddagen och tvättat.. Åkte till biltema och köpte en sökdator till bilen så vi får se vad det är för fel, in på citygross och skulle köpa lax men Nej så där inne blev det bara räkor.. Hem till Sandviken och in på ica, hittade en liten lax där så den får duga. Nu är allt handlat inför julen. Gjorde ordning lite mat när vi kom hem och sen gick jag till prix och mötte mamma och Moa. Hjälpte Moa med julklapp till mamma.. Hem igen och nu sitter jag här.. Ska strax slå in dom sista klapparna och gå ner i källaren en sväng..


Ha en toppen eftermiddag/kväll


Kärlek från mig!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback